Spodaj objavljamo prispevek z našim poslovnim partnerjem za spletni nastop in marketing, Matijo Zajškom. Z njim smo se pogovarjali o SEO, podpornih blogih, backlinkanju in na splošno spletni optmizaciji. Ključne besede pogovora so: seo podporni blogi backlinki optimizacija
Opis primera gradnje podpornih blogov za SEO
Če sem v enem izmed prejšnjih pogovorov govoril o tem kako je v okviru spletne prodaje potreben fokus, potem nekaj malega več o tem kako in zakaj graditi mrežo podpornih blogov. Toliko, da bo razumljivo zakaj in kaj točno lahko s tem dosežemo. In kako povečati prodajo s pomočjo spleta.
Med primarne strani, za katere želimo, da so v iskalnikih uvrščene čim višje (kar sicer ne pomeni, da morajo biti narejene 100%idealno, še preden jih začnemo dvigovati (ker to tako ali tako nikoli ne bodo:)), v našem primeru sodijo:
Glejte še: SEO optimizacija s katero si dejansko lahko pomagate
Kultura-bivanja.si – ta stran je stran lastnika družbe AKRON, vodilnega slovenskega proizvajalca pohištva po meri. Njihov paradni konj je produkt vgradna omara z drsnimi vrati po meri, so pa v zadnjem času svoj fokus usmerili tudi v promocijo (izdelujejo že dolgo) tudi ostalih pohištvenih ambientov. Temu portalu sem odgovorni urednik že od njegovega nastanka, tako, da sem oseba, ki tudi skrbi za razvoj tega portala. Na njem ne želim in ne dvigujem samo index strani (pravzaprav to sploh ne počnem), ampak konkretno dvigujem landing strani (link primera malo višje).
Caerus.si – je zelo mlad portal, katerega odgovorni urednik sem prav tako sam. Ta združuje izkušnje pohištvene branže (moj del), ter izkušnje branž drugih mojstrovalcev (energetika, premoženje, zdravje). Trenutno pravih selling in landing strani, kjer bi konkretneje pozivali obiskovalce naj oddajo svoje kontakte, v kolikor jih neka reč zanima, portal nima (se dela celotna spletna trgovina za tole). Vseeno pa tudi tukaj lahko že v tej fazi dvigujemo knjižnico strani s pomočjo podpornih blogov. En tak primer je recimo beseda spalnice, kjer je trenutna pozicija 21. mesto. Jasno pa je, da vsako besedo želimo dobiti čim višje v google.
Tretja spletna stran (ta), ki je na začetku imela čisto funkcijo podpore caerus.si, je na primer vsebinsko tako daleč, da sem ji dal svojo domeno. Namenjena je podpori prodajnikom, ki me poznajo in tudi tistim, ki ne :). Dobro je, da počiva na lastni domeni, saj se na tak način lahko gradi brand in podporna mreža.
Pa še predstavitev četrte spletne strani: spletna stran podjetja Steklarstvo Breg d.o.o.. Gre za podjetje iz Maribora, ki se primarno ukvarja s steklarskimi storitvami po meri. Njihovi paradni konji so:
- steklene tuš kabine,
- kuhinjska stekla,
- steklena vrata v vseh možnih izvedbah in
- stekleni nadstreški, ograje in stopnice iz stekla.
Še medklic, da bo jasno še to. Kako vemo katere besede dvigovati.
Za to lahko uporabljamo (ne uporabimo, ker je iskanje besed primernih za dvigovanje, konstantno delo) odlično Google orodje Keyword tool in recimo Position spider za spremljanje kje se trenutno s katero besedo nahajamo.
Ni odveč tudi omeniti, da si v ozadju, naredimo sistem evidence, toliko, da vemo na katerih blogih objavljamo kaj. In kdaj. Internet je namreč mesto kjer, morda še bolj kot drugje v prodaji, moramo in lahko natančno vemo zakaj smo katero stvar naredili kje točno in kako. Na vsa ta vprašanja si je dobro odgovoriti še preden sploh napišemo črko a na splet.
Še en primer za “boj s konkurenco”
Četrta spletna stran, ki lahko stoji kar preko WordPressa, je v našem primeru popular.si. Če je prva stran kultura-bivanja.si namenjena prodaji in pridobivanju kontaktov, je ta namenjena temu, da konkurenca na tem področju pojde v globine (več strani vaših na prvi strani, avtomatsko pomeni manj strani konkurence na prvi strani). V tem primeru gre sicer spet za povsem novo spletno stran (a že na lastni domeni). In tudi takšno se splača začeti dvigovati takoj. Saj dvigovanje besed, primernih za Google iskalnik, še posebej pa takšnih kjer je konkurenca “huda”, vzame tako čas, energijo kot denar. Bolje torej začeti prej kot pozneje. Zgodovina je za Google namreč pomembna. Tak primer je recimo besedica spalnice, s katero dvigujemo prodajno stran (ni potrebe po dvigovanju index strani) spalnice na tem spletnem mestu.
Veliki finale za konec.
Seo podporni blogi backlinki optimizacija
To kar danes vidimo na spletu, to, da je Google trenutno najmočnejši (v Sloveniji in še kje, ne pa vsepovsod) in to, da obvladamo to kar pač obvladamo danes, za jutri ne pomeni nič. Žal ali na srečo. Če upoštevate to potem vam tudi v prihodnosti ne bo hudega. Naslednje modrosti nas je učil že Tito: učiti se, učiti se in še enkrat učiti se. Če ste zavezani temu, da boste nastopali na spletnem področju in preko spleta želeli povečevati prodajo, potem ste se zavezali tudi temu, da se boste novosti in znanj priučevali še naprej.
Ker, če pogledamo logično. V trenutku, ko se vi nehate učiti, to ne pomeni, da se bo nehala tudi konkurenca. Ob dejstvu, da internet zagotovo ne bo obstal (ne glede na nas), smo s tem, ko se odločimo za konec izobraževanja (češ, zdaj vemo vse), sami sebe prestavili v druge, tretje in še globlje štartne vrste formule ena.
A prodaja je tekmovanje. Tudi v učenju. In znanju.
Ključne besede: seo podporni blogi backlinki optimizacija