Glede na to, da so termini narava, zdravje in zaposleni največkrat in v očeh večine interesentov za vse tri termine, skupaj, povezani s sejmi narava in zdravje, na katerih se udejstvujejo naši zaposleni kot razstavljalec ali kot obiskovalec, manj pa v smislu, kako bolje motivirati svoje zaposlene in hkrati skrbeti za njihovo zdravje, z namenom doseganja boljših poslovnih rezultatov, smo se za nov prispevek na našem portalu, odločili nekaj več besed nameniti pomenu organiziranja družabnih, zabavnih, izobraževalnih in motivacijskih prireditev za zaposlene, na prostem.
Že samo po sebi je logično, da je organizacija prireditve za zaposlene, organizirana na prostem (pa naj si gre za letni ali zimski čas), povezana s stikom z naravo, kar pa samo po sebi, narekuje sproščenost, posledično pa seveda tudi pozitivne vplive na zdravje udeležencev.
Najbolj priljubljene aktivnosti za zaposlene na prostem (v naravi)
Med najbolj priljubljenimi iztočnicami za organizacijo prireditev za zaposlene na prostem so zato zagotovo družabna srečanja in team buildingi, ki imajo sicer nekateri bolj, drugi pa manj, natančno definirano svoje poslanstvo in cilje.
Z organizacijo team buildinga v naravi poskrbimo, po eni strani, za zdravje in sproščenost in seveda odpravljanje odvečnega stresa med zaposlenimi, če pa teambuildingu npr. dodamo še animacijske in tematske igre (vezane na poslovne cilje naših zaposlenih), pa smo s tem optimalno povezali tudi skrb za zdravje zaposlenih in skrb za doseganje boljših poslovnih rezultatov podjetja.
Med najbolj priljubljene tematske igre v naravi tako sodijo obiskovanje gozda, iskanje skritih zakladov po gozdu, raznovrstne tematske šole v naravi in na prostem, seveda pa tudi raznovrstne športne igre. Med lahke in primerne za vse zaposlene so zagotovo prištete vse vrst hoj (nordijska hoja, vadbe za razgibavanje celega telesa, vse vrste rekreativnih tekov in pa seveda različne, vodene funkcionalne vadbe in razgibavanja.
Boljši poslovni rezultati naših zaposlenih, kot posledica rednih športnih, mislenih, motivacijskih in družabnih aktivnosti v naravi , so zato samoumevni, izkazujejo pa se v boljših komunikacijskih kanalih med zaposlenimi, v boljšem vzdušju na delovnem mestu, v boljši hierarhični komunikaciji ter v na sploh boljšem doseganju rezultatov na področju ekipnega dela in združevanja sinergij.
Nemalo podjetij zato v strategije svojega podjetniškega nastopa vključi redne dopuste na prostem, kot sestavni del strategije za doseganje boljših poslovnih rezultatov, vse več pa je tudi podjetij, ki načrtno skrbijo za to, da ne pride do izgorevanja potencialov zaposlenih, temveč za njihovo krepitev.
Dobro vzdušje med zaposlenimi, navsezadnje vpliva tudi na to kakšen ugled podjetja zaposleni prenašajo v svojo domačo in poslovno okolico (kjer se, čisto mimogrede, prav tako skrivajo potencialne nove stranke in potencialni novi poslovni partnerji).
Priporočamo tudi prispevek Vse več zaposlenih ni zainteresiranih za svoje delo – kaj lahko spremenimo – na povezavi.
Oznake besedila: zdravje narava zaposleni