Kaj je povratna povezava in kako pridobiti več povratnih povezav
Povratna povezava je povezava s strani na enem spletnem mestu na drugo. Če se nekdo poveže z vašim spletnim mestom, ima od vas povratno povezavo. Če se vi povežete z drugim spletnim mestom, ima to spletno mesto povratno povezavo od vas.
Zakaj so povratne povezave pomembne?
Povratne povezave pomagajo pri treh glavnih stvareh:
- Uvrstitev
Iskalniki, kot je Google, vidijo povratne povezave kot zaupanje. Na splošno velja, da več glasov kot imajo vaše spletne strani, večja je verjetnost, da se bodo uvrstile za ustrezne iskalne poizvedbe.
Kako to vemo? Večkrat smo preučevali dejavnike uvrščanja, ki temeljijo na povezavah, in vedno smo ugotovili isto: število povratnih povezav z edinstvenih spletnih mest (referenčnih domen) je močno povezano z organskim iskalnim prometom.
- Odkrivnost
Iskalniki najdejo novo vsebino tako, da ponovno obiščejo strani, ki jih že poznajo, in preverijo nove povezave.
Ker iskalniki pogosteje obiskujejo priljubljene strani kot nepriljubljene, lahko vašo vsebino odkrijejo hitreje, če pridobite povratne povezave s priljubljenih strani.
- Priporočeni promet
Povratna povezava obstaja zato, da ljudi usmeri na koristne vire. Zato jo je mogoče klikniti. Ko nekdo klikne na povezavo do vaše spletne strani, dobite referenčni promet.
Follow vs. nofollow povezave
Povratna povezava brez sledenja običajno ne vpliva na uvrstitev povezane strani, čeprav lahko.
Ker gradnja povezav zahteva čas in trud, je najbolje, da dajete prednost pridobivanju sledenih povezav. Ne vznemirjajte se, če dobite povezavo brez sledenja. Morda ima še vedno nekaj vrednosti za SEO.
Anchor – sidrno besedilo
Besedilo sidra se nanaša na besede, na katere je mogoče klikniti in tvorijo povratno povezavo. Google v svojem izvirnem patentu navaja, da sidrno besedilo vpliva na uvrstitev.
Google uporablja številne tehnike za izboljšanje kakovosti iskanja, vključno z rangom strani, sidrnim besedilom in informacijami o bližini. Kljub temu smo pri preučevanju povezave med besedilom sidra in uvrstitvami na 384 614 straneh ugotovili, da so bile povezave šibke. Čeprav je torej sidrno besedilo pomembno, ni tako pomembno kot druge stvari.
Če gradite povratne povezave z nagovarjanjem, običajno nimate veliko nadzora nad besedilom sidra, ki se uporablja pri povezovanju z vašim spletnim mestom. To je dobro. Pomaga ohraniti naravnost in je tudi znak, da je povezava, ki ste jo pridobili, določene kakovosti.
Kako preveriti povratne povezave
Povratne povezave spletnega mesta ali spletne strani lahko preverite na dva načina. Prvi način deluje le za spletna mesta, ki so v vaši lasti. Drugi način uporabite za preverjanje povratnih povezav na drugo spletno mesto ali spletno stran.
Preverjanje povratnih povezav v konzoli za iskanje Google – V konzoli za iskanje Google so na voljo podatki o organskem iskalnem prometu in splošni uspešnosti vašega spletnega mesta. Uporaba je brezplačna – le prijavite se na brezplačen račun in preverite lastništvo spletnega mesta. Ko se prijavite, v stranski vrstici kliknite “Povezave”. Številka pod “Zunanje povezave” prikazuje skupno število edinstvenih povratnih povezav na spletno mesto.